BerMulanya hidup sebagai seorang Blogger  

Posted by Ha Fei Z

Fuhhh..... selama beberapa abad berkerja... hidup aku cuma pegi kerja n balik... hari2 gitu la.. kecuali sabtu ahad... ada aktiviti extra skit... haha,.. skrang bertambah lg la aktiviti aku demi menghilangkan rasa bosan tatkala kelapangan masa... kini aku seorang blogger!! ... horeyyy... cehh, horeyy konon.. hehe... fuhhh... ingtkn mo bt blog ni mcm msk megi ja... senang... rupa2nya bleh bpinar gak mata... bnyk jg yg mo d buat spaya blog kita nmpak stylo la org ckp... memrlukn kekreatifan otak... kalu x kreatif... mmg org tngok pn jd bosan, rasa2nya suda 5 jam lebih aku duduk menghadap PC ni semata2 mo membikin blog ni ja...makan pun belum.. skrang suda jam 1.30pagi, x lama lg bekokok la ayam (ceh.. 2 tahun aku d KL ni, x penah pla dgr ayam bkokok.. ) ... so, stakat ni.. blog ni masi dlm proses pembinaan la menuju ke arus ke'stylo'an... Kehkehkeh...skrang, mo cari mknn dulu... megi?.. x mo la,.. x bgus tu makan megi ... bgus lg mkn nasi... hahaha.. Nasi... nasi... nasi.....  

This entry was posted on Saturday 23 April 2011 at 4/23/2011 01:41:00 am . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

uiseh..stylo ba jg ni

23 April 2011 at 16:36

update la ba masanya 2..hahaha...adaka 1.36..pdhl skrg sdh kul 4.37

23 April 2011 at 16:38

iya ba.. haha.. besa la,.. baru2 lg ba.. blum lg tahu btul psl blog ni..

26 April 2011 at 09:14

Post a Comment

nuffnang ads